Pagājušās brīvdienas pavadīju Latvijas Nacionālajā teātrī, divus vakarus pēc kārtas skatoties dažādas izrādes. Draudzene dzimšanas dienā un Ziemassvētkos uzdāvināja biļetes, un tā nu mēs kopā devāmies lūkot arī šī teātra izrādes. Tā kā bijām redzējušas Dailes teātrī iestudētās "Trīs māsas", tad gājām skatīties Vladislava Nastavševa iestudējumu "Trīs māsas. Refleksija". Redzēt ir vērts, bet nekas īpašs.


Toties absolūti burvīgs Mašas vīra, ģimnāzijas skolotāja Fjodora Kuligina lomā bija vērojams Egils Melbārdis. Viņš nu ir kļuvis par vienu no maniem iemīļotākajiem aktieriem Nacionālajā teātrī, jo pēdējā laikā vairākās lomās, kurās esmu viņu redzējusi, viņš ir mani pārliecinājis, aizrāvis un sajūsminājis. Šis nebija izņēmums. Katra aina, kurā viņš parādījās uz skatuves, bija kā gards kūkas gabals, ko izgaršot un paturēt mutē saldo pēcgaršu. Bija ainas izrādē, kurās mani patīkami pārsteidza arī Zane Jančevska Natālijas lomā un Marija Bērziņa Olgas lomā, bet tie bija tikai daži atsevišķi mirkļi.
Sajūsmināta un kā noburta biju arī par Ģirta Jakovļeva talantu, iejūtoties zemstes pārvaldes sarga Feraponta lomā. Katrā mazajā ainā mana sirds kusa, vērojot viņa aktierspēli, un seju rotāja smaids par katru tik dabiski un ticami izteikto jautājumu: "Ko tādu?" Arī Astrīda Kairiša aukles Anfisas lomā mani valdzināja. No abiem šiem vecākās paaudzes aktieriem strāvoja tāda sirsnība, kas piešķīra vislielāko jēgu tam, lai izrādi noskatītos un nebūtu veltīgi izniekots vakars teātrī.
Foto: Margarita Germane, teatris.lv
Komentāri
Ierakstīt komentāru