Burvīgie blēži


Teātra klubu "Austrumu robeža" es iemīļoju no pirmās reizes, kad tur viesojos un vēroju vienu no viņu lieliskajām komēdijām. Lai gan nesanāk uz turieni doties tik bieži, cik varbūt vēlētos, bet šis teātris mani ir savaldzinājis ne tikai ar aktieriem, kas spēlē izrādēs, ne tikai ar to, ka visas izrādes ir lieliskas komēdijas, bet arī ar patīkamo atmosfēru un jauko apkalpošanu. Un priecājos, ka arī tie draugi, kas ir klausījuši manam ieteikumam, ir bijuši priecīgi par pavadīto vakaru un redzētajām izrādēm. Vēl viena izrāde, ko noteikti vēlos ieteikt noskatīties, ir Leldes Stumbres sarakstītā luga "Burvīgie blēži", ko iestudējis Kārlis Anitens. Viņa diplomdarba izrāde režijā ir izdevusies, un par to sajūsmā biju gan es, gan mana mamma. 

Četri lieliski aktieri (Zane Burnicka, Zane Jančevska, Kārlis Anitens un Romāns Bargais) izspēlēja septiņas krāpšanas vienā aizraujošā komēdijā "Burvīgie blēži". Un ziniet, kas šajā izrādē bija visaizraujošākais piedzīvojums? Tas, ka, sēžot tuvāk skatuvei, arī es tiku iesaistīta izrādē, gan kļūstot uz brīdi par juvelierizstrādājumu veikala modeli un pielaikojot dārglietas, gan arī kļūstot par vienu no cietušajiem upuriem blēdībā. Visas šīs situācijas vairoja pozitīvas emocijas. Arī gleznas nosaukums, kas tika nosaukts par godu man un mammai, mūs abas sasmīdināja. Ikviens no aktieriem savā lomā bija pārliecinošs un lieliski iejuties, apburot un savaldzinot skatītājus. 

Arī šajā izrādē visvairāk mani apbūra Zane Burnicka. Jau pašā sākumā, uznākot uz skatuves ārkārtīgi skaistā un seksīgā mežģīņu kleitā, kurā viņa izskatījās satriecoši. Pēc tam viņa turpināja mani savaldzināt ar savu pārsteidzošo talantu, spējot iejusties visdažādākajās lomās, no kurām vēlos izcelt neirotiķi, kuras smiekli sasmīdināja arī mani, un stilīgo pusaudzi, kura tusēja klubā kopā ar savu mammu. "Austrumu robežai" ir paveicies ar tik lielisku aktrisi, un, ja jūs plānojat iet uz kādu no šī teātra izrādēm, tad ejiet uz tām, kurās spēlē Zane. Tad arī jums būs paveicies. 

Savaldzināta tiku un bez valodas paliku ne tikai es un pārējie skatītāji, bet arī Romāns Bargais, ieraugot Zani Burnicku tajā skaistajā kleitā. Tā ir viena no Kārļa Anitena iecerēm, jo viņš ir arī šīs izrādes kostīmu mākslinieks un scenogrāfs. Kostīmi patiešām izdevušies un acīm ļoti tīkami, un arī scenogrāfija atbilstoša. Patika arī teksts uz ekrāna izrādes beigās, kas bija lielisks nobeigums! Kopumā pozitīva un humora pilna izrāde par blēdīšanos, ko ir vērts redzēt lielisko aktieru dēļ. Aizejiet! 

Foto: publicitātes foto no "Biļešu Paradīzes"

Komentāri