Harolds un Moda

Joprojām no visām zālēm vismīļākā man Dailes teātrī ir tieši Mazā zāle, jo tajā top skaistākās, aizkustinošākās, patiesākās un emocijām bagātākās izrādes. Pateicoties tam, ka esmu viena no Dailes teātra fokusgrupas dalībniecēm, varēju doties uz izrādi "Harolds un Moda" Paula Timrota režijā, un nespēju vien beigt jūsmot par šo izrādi. Gribētos katram draugam un ikvienam teātra cienītājam ieteikt to noskatīties. 


Caur smiekliem un brīžiem pat vēderkrampjiem līdz pat kamolam kaklā un aizkustinājuma asarām acīs, godinot aktierus beigās ar skaļiem aplausiem un stāvovācijām - tik patiesām emocijām bagāta izrāde! No scenogrāfijas visspēcīgāk mani iespaidoja saulriets un dzimšanas dienas pārsteigums. Tad vēlējos klusu noelsties un vien iesaukties: "Woooowww!". Tas bija tik skaisti! 

Ikviens no aktieriem tik ļoti piemērots savai lomai, it īpaši galvenie aktieri - Lilita Ozoliņa un Mārtiņš Upenieks. Aizrautīga, sirsnīga un patiesa saspēle, ko bija bauda vērot! Izcilā Dailes teātra Karaliene Lilita Ozoliņa spoži mirdzēja Modas lomā, spēlējot ar apbrīnas vērtu enerģiju, ļaujot novērtēt viņas talantu gan jau aktrises cienītājiem, gan tiem, kas pirmo reizi viņu redzēja uz Dailes teātra skatuves tik lielā lomā. 

Patīkami mani pārsteidza Mārtiņš Upenieks - viņš ne mirkli neatpalika no izcilās aktrises, un lieliski pierādīja sevi Harolda lomā. Visi pašnāvību mēģinājumi izraisīja manā sejā smaidu, bet izrādes finālā sirds sažņaudzās līdzpārdzīvojumā. Šķiet, ka tieši ar šo lomu arī viņš man vēl ilgi paliks spilgtā atmiņā. Noticēju viņu abu saspēlei, katrai mīmikai un kustībai. 

Arī Gada aktrise Indra Briķe, iejūtoties Harolda mātes lomā, nelika vilties un pārliecinoši ar to tika galā. Lai kādu lomu viņa spēlētu, aktrise to spēlē tik dziļi un patiesi, ka nav ne mazāko šaubu par to, ko viņa dara un kāpēc. Prieks, ka šajā lomā bija daudz humora pilnu teikumu, kas mani sasmīdināja līdz vēderkrampjiem. Pēteris Liepiņš kā vienmēr manī radīja siltas sajūtas, toties citādāku šoreiz ieraudzīju Ēriku Egliju, un man patika viņas aktierspēle. 

Režisoram kopā ar visu izrādes komandu ir izdevies radīt lielisku izrādi, un es ticu, ka tā drīzumā būs izpārdota. Emocijām un sajūtām piepildīta izrāde, kas liek aizdomāties par to, ka mums ir jādzīvo tā, kā mēs vēlamies, ļaujoties sirdij un darot to, kas mums sagādā patiesu prieku. Ja vēl neesat redzējuši šo izrādi vai vēlaties iepriecināt savus mīļos ar labu dāvanu Ziemassvētkos, tad steidziet pirkt biļetes, kamēr tās vēl ir pieejamas! Šī izrāde ir katras minūtes un katra samaksātā eiro vērta!

Par šo izrādi mana atsauksme arī publicēta Dailes teātra virtuālās fokusgrupas #Skatītājs vērtē lapā: http://dailesteatris.tumblr.com/post/167972921260/sigita-paula-ceplevi%C4%8Da-par-izr%C4%81di-harolds-un

Foto: Jānis Deinats, "Fotocentrs", dailesteatris.lv

Komentāri