Ditas Lūriņas "Sapnis par Brodveju"

Kurš gan nezin TV3 seriāla "UgunsGrēks" Martu jeb Nacionālā teātra aktrisi Ditu Lūriņu? Un noteikti ir dzirdēta viņas samtainā balss, par kuru varam pārliecināties arī seriāla tituldziesmā. Bet ne par to šoreiz šis stāsts! Šis stāsts būs par pašu aktrisi un viņas koncertprogrammu "Sapnis par Brodveju". Ikviens reiz ir ko sapņojis un ticējis, ka sapnis piepildīsies...Aktrises balss, draudzenes (kura arī brauca uz šo koncertu) un pozitīvo atsauksmju dēļ devos arī es izdzīvot šo sapni...

Pirmajā daļā Dita Lūriņa izdziedāja Kabīrijas dziesmas no Fellīni filmas "Kabīrijas naktis". Pie klavierēm sēdēja komponists Raimonds Pauls, kurš koncertam radīja īpašu gaisotni... Dziesmas skaistas, tomēr man tās kaut kā labāk patika dzirdēt Teātra Observatorijas izrādē "Ja tevis nebūtu. Kabīrija Raimonda Paula melodijās".

Turpretī otrā daļa bija vienreizēja! Aktrise dziedāja dziesmas uz Brodvejas skatuves kopā ar Nacionālā teātra lieliskajiem aktieriem un Jelgavas bigbendu Raita Ašmaņa vadībā. Aizkustinoša, emociju pārpildīta programma. Sirds straujāk iepukstējās, kad Dita Lūriņa kopā ar savu vīru, aktieri Mārtiņu Eglienu, izpildīja dziesmu par mīlestību, kas viņus vienmēr vienos - tik patiesi un skaisti!

Lai gan pirmajā daļā man kaut kā pietrūka, lai šim stāstam es noticētu līdz galam, tomēr otrā daļa visu zaudēto atguva, un koncerts man ļoti patika. Vēl spilgti atmiņā palicis kāds aktrises citāts, ar kuru tika iesākta un pabeigta programma, un koncertā tas vairākkārt izskanēja, liekot aizdomāties: "Tumsā es izstāstīju stāstu par sevi. Man patīk būt tumsā, jo tad mēs visi esam vienādi." Un tā tiešām ir! Lai arī cik daudz naudas būtu, stāvoklis sabiedrībā, nabadzība vai neglītums, tumsā mēs visi esam vienādi. Visi - bez izņēmumiem!

Komentāri