Maestro un Rēzijai atvērās sirds

Diezgan daudz internetā lasīju dažādas atsauksmes par Dailes teātra Mazajā zālē baudāmo jauno Rēzijas Kalniņas, Raimonda Paula un Riharda Zaļupes koncertprogrammu "Gan jau atvērsies sirds...:)", un ilgi domāju, iet vai neiet uz šo pasākumu, jo biļetes nebija no tām lētākajām. Noskatījos šo video, un tā nu nopirku biļeti uz 19. marta koncertu: http://tv.delfi.lv/video/yyWuCAA9/

Atzīšos, ka sākumā bija grūti uztvert koncerta vēstījumu un saprast - kas, kā, kāpēc. Vienubrīd pat uzdevu sev jautājumu: Uz ko es esmu atnākusi? Pieķēru arī sevi pie domām, ka gaidu divas konkrētas dziesmas - tituldziesmu un "Maza, maza istabiņa". Taču tad es sāku ieklausīties dziesmu vārdos. Tās bija izvēlētas neraksturīgi Maestro stilam, un katrai no tām bija savs stāsts. Ieklausoties vārdos, varēja just sāpes un ciešanas, nelaimīgu un vienaldzīgu mīlestību. Šajā koncertā R.Pauls bija Rēzijas mīļotais vīrietis, kuram viņa atklāja savas jūtas, cerot un ticot, ka reiz viņš atbildēs. Bet viņš tikai klusēja, klusēja, klusēja.. Dažubrīd vien uzmeta viņai vienaldzīgu un aukstu skatienu, kas Rēziju vēl vairāk sāpināja.

Mani aizrāva, cik interesanti tika pasniegtas šīs dziesmas. Jau Rēzijas neparastā balss vien tās radīja citādākas, un viņas aktrises dotības tās padarīja emocionālākas. Koncerta laikā aktrise vairākkārt nomainīja apģērbu, un visinteresantāk bija viņu redzēt tautastērpā. Un pašās beigās es sagaidīju savu kāroto dziesmu - tituldziesmu. To dzirdot, caur manu ķermeni izskrēja skudriņas. Emocijas bija neaprakstāmas. Beigas paspilgtināja arī Maestro rīcība, apliekot ap pleciem Rēzijai savu mēteli. Tik ļoti vēlējos ticēt, ka nu beidzot viņš atbildēs uz viņas jūtām, bet... Viņš pagriezās un aizgāja, aizverot aiz sevis durvis.

Lai arī pirmā dziesma mani "nepaņēma", kopumā atzīstu koncertu par lielisku. Tajā tika izdziedātas tik daudz sāpes un nelaimīgas mīlestības, ka varu teikt - jā, Rēzijas un Maestro sirdis atvērās, un arī es uz brīdi atvēru savu sirdi, aizdomājoties par savām sāpēm... Uz šo labprāt aizietu vēlreiz.

Komentāri