Daugavpils teātra viesizrāde "Hantele killeram"

Jaunās sezonas sākumu turpināju ar vēl vienu viesizrādi Rīgā - Daugavpils teātra komēdiju "Hantele killeram" Dž. Dž. Džilindžera režijā. Gan aktiera sastāva, gan izrādes radošās komandas dēļ vēlējos redzēt, kas viņiem būs sanācis, un kopumā man patika izrāde. Lieliski pavadīts septembra sākuma vakars ar lieliskiem aktieriem, kas nebeidz pārsteigt un šarmēt. Cik brīnišķīgi, ka Daugavpils teātris turpina viesoties Rīgā ar viesizrādēm! 

Vispirms mani nošarmēja Kristiana Brektes scenogrāfija - sarkanās, baltās un melnās krāsas salikums mani pilnībā apbūra. Pēc tam mani turpināja šarmēt Annas Heinrihsones kostīmi, it īpaši Zandas Mankopas tēlam. Kad viņa parādījās uz skatuves, gribēju iesaukties ar puspavērtu muti - wooooooow! Iespaidīgs efekts noteikti tika panākts! Un vēl tie garie, blondie mati - perfekti! 

Lai gan pavisam maz bija iespēja baudīt šīs aktrises apbrīnojamo aktierspēli, par ko pirms gada pārliecinājos viesizrādē "Iemīlējās muļķis muļķītē", tomēr viņa arī šajā tēlā mani patīkami pārsteidza. Arī ar Lindas Kalniņas veidoto horeogrāfiju, kas, lai gan bija Džilindžera stilā, tomēr panāca savu - bija iespaidīga, atmiņā paliekoša un tik ļoti piemērota aktrises atveidotajam tēlam. 

Ko tur liegties - arī šajā izrādē Andris Bulis mani apbūra. Patīk man viņš kā aktieris, un viņš ne tikai lieliski izskatījās Heinrihsones sarkanbaltajā kostīmā, it kā būtu pieskaņojies sava dzīvokļa interjeram, bet arī pārliecinoši iejutās Igora tēlā. Vienīgais, kas man pietrūka, bija gaidītā saspēle ar Mankopu, bet tā šajā izrādē nebija paredzēta. Nu, nekas. Toties varēju baudīt saspēli ar Māri Korsieti, kurš pārsteidzoši labi atveidoja filologu un "pieredzes bagāto" slepkavu Fjodoru. 

Diemžēl līdz galam nenoticēju Maijas Korklišas aktierspēlei. Kaut kas pietrūka. Vēl viens mīnuss izrādē - diezgan neveiksmīgi beigās sanāca tas Fjodora sitiens ar pudeli... Viņš pat nepieskārās tam otram cilvēkam. Par pašu izrādes saturu gan neko nekomentēšu, bet izrādi noteikti ir vērts redzēt. Būs laba izklaide un arī liks aizdomāties par greizsirdību, atriebības kāri, vēlmi būt Dieva vietā un kontrolēt citu cilvēku dzīvi... 

Foto: Džeina Saulīte, daugavpilsteatris.lv

Komentāri