38 izrādes 2017. gadā

Tuvojoties gada noslēgumam, saskaitīju, ka 2017. gadā esmu bijusi uz 38 izrādēm dažādos Latvijas teātros, uz dažām izrādēm pat esmu bijusi divreiz. Šajā sarakstā nav iekļautas Pannas teātra izrādes, jo tās ir mans darbs. Līderos joprojām ir Dailes teātris, un, pateicoties tam, ka tagad esmu pievienojusies Virtuālajai grupai, varēšu vēl biežāk doties uz šo teātri. 

Arī šajā gadā visspilgtākās sajūtas guvu tieši Dailes teātra Mazās zāles izrādēs, piemēram, "Liec Dievam pasmieties", "Kaķis uz nokaitēta skārda jumta" un "Harolds un Moda". Uz šīm izrādēm noteikti ir vērts aiziet, ja vēl neesat redzējuši. No Lielās zāles izrādēm vēlos izcelt divas, kas spilgti palikušas atmiņā no šogad redzētajām - "Svinības" un "ART". Kas attiecas uz Kamerzāli, tad no tām iesaku "Mūsējās" un "Pielūdzēja Nr.1". 

Par vēl vienu iemīļotu izrāžu vietu man ir kļuvis teātra klubs "Austrumu robeža". Jau agrāk man tur patika gan redzētās izrādes, gan atmosfēra, bet šis gads vēl vairāk pastiprināja sajūtas ar trīs izrādēm - "S(t)īvais randiņš", "Burvīgie blēži" un "Reiz Jaungada naktī...", un esmu jau ieplānojusi, ko vēlos redzēt janvārī. Pēc šīm izrādēm man tagad ir vēl viena iemīļota aktrise - Zane Burnicka. Tiem, kuriem patīk teātri baudīt brīvākā un vieglākā atmosfērā, tad šī ir lieliski piemērota vieta. 

Priecājos, ka 2017. gadā esmu paspējusi noskatīties arī vairākas lieliskas Latvijas Nacionālā teātra izrādes, no kurām izcelšanas un ieteikšanas vērtas ir "Savādais atgadījums ar suni naktī" un "Cilvēki, lietas un vietas". Zinu jau, ka arī nākamajā gadā došos uz vairākām šī teātra izrādēm, jo ir man tādi īpaši draugi, kas dzimšanas dienā un Ziemassvētkos uzdāvināja biļetes uz izrādēm. Par šādu dāvanu esmu īpaši priecīga. 

Arī viesizrādes mani patīkami pārsteidza šogad, piemēram, Daugavpils teātra "Iemīlējies muļķis muļķītē", Valmieras drāmas teātra "Labie bērni", Liepājas teātra "Cilvēks, kas vairās no lifta" un Goda teātra "BĻITKA". Tas ir brīnišķīgi, ka teātri dodas viesizrādēs arī uz citām pilsētām! 

Paldies 2017. gadam par tik spēcīgām, uzrunājošām un pārsteidzošām izrādēm! Paldies, ka arī mans darbs ir saistīts ar teātri, varu doties līdzi ar izrādēm uz dažādām Latvijas pilsētām, un paldies, ka Zanes Daudziņas monoizrāde "Tāda es esmu" joprojām turpina mani sasmīdināt un draņķīgā dienā uzlabot garastāvokli! Paldies draugiem un ģimenei, kas dāvina biļetes uz teātri! Paldies arī Latvijas teātriem par ielūgumiem uz izrādēm! Šis gads man ir īpašs arī ar to, ka beidzot pēc pāris dienām arī Anglijā aiziešu uz teātri. Tā man ir labākā dāvana dzimšanas dienā no māsas un viņas ģimenes!

Foto: Edmunds Mickus, publicitātes foto

Komentāri