Baltais Lācis un Pingvīns

Pirms dažām dienām kopā ar krustmeitiņu biju devusies uz "Teātris un ES" izrādi "Baltais Lācis - SUPERZVAIGZNE", un nevaru nepadalīties savā sajūsmā arī ar jums. Šī bija pirmā "Teātris un ES" izrāde, uz kuru esmu bijusi, bet jau droši zinu, ka noteikti iešu vēl uz kādu, kad mana krustmeita būs atkal ciemos pie manis Latvijā. Man ļoti patīk izrāde, kurās tiek iesaistīti arī bērni, un šī ir viena no tādām izrādēm. Baltais Lācis (Armands Ekštets) kopā ar savu draugu Pingvīnu (Gerda Dinsberga) spēlē paslēpes, paslēpj mantas, dzied repu, dejo, rāda modes skati un dara vēl daudz ko citu interesantu uz skatuves, un tajā visā tiek iesaistīti arī zālē sēdošie bērni. Tas ir tik brīnišķīgi, ka arī mazie skatītāji var palīdzēt Lācim kļūt par superzvaigzni. Ak, un ja vien jūs zinātu, cik foršs ir šīs izrādes Pingvīns! Mums abām ar krustmeitu ļoti patika viņa enerģija, aizrautība, sirsnība un arī viņa dejotā putniņdeja. Par to smaidījām vēl visu atlikušo dienu. Tas ir brīnišķīgi, ka bērniem top šādas izrādes, un prieks, ka teātris ar šo izrādi ceļo arī uz citām Latvijas pilsētām. Vecāki, vecvecāki, krustvecāki un draugi, noteikti aizvediet mazos uz šo izrādi, ja tā ir arī ciemos jūsu pilsētā! Nenožēlosiet! Stunda paskrēja nemanot, un pozitīvas emocijas kārtīgi uzņemtas visai dienai. Un pēc izrādes iespējams arī fotografēties ar aktieriem un saņemt kaut ko garšīgu no sponsoriem. 

Komentāri