Pozitīvi uzlādējošs gada sākums

Saka "kā gadu iesāksi, tā to pavadīsi", un tieši tāpēc esmu vēl vairāk priecīga sākt šo gadu ar teātra izrādes baudīšanu tieši teātra klubā "Austrumu Robeža". Šovakar baudīju Viestura Roziņa iestudēto izrādi "Klīnika", un man joprojām vaigi sāp no smaidīšanas. Visprecīzākais apzīmējums laikam būtu - traki smieklīga komēdija ar ārkārtīgi foršiem aktieriem! Kas gan tikai nenotika tajā klīnikā, kad pēkšņi uzradās VIP persona! 

Četri lieliski aktieri (Zane Burnicka, Ivars Kļavinskis, Ivars Šterns un Zane Vaļicka) pavisam noteikti šo pirmdienas vakaru padarīja īpašu un uz ilgu laiku neaizmirstamu, dāvājot skaļus smieklus, sāpes vaigos no smaidīšanas un pozitīvu garastāvokli visam vakaram un pat turpmākajām dienām. Nezinu, kā līdz šim medmāsiņas lomā iejutās Sarmīte Rubule, bet Zane Vaļicka lieliski ar to tika galā, un man šķita, ka viņa tai bija ļoti piemērota. Gan izsmīdināja, gan ar savu skaistumu šarmēja.  

Ikviens no aktieriem bija lielisks un ar kaut ko spēja pārsteigt, bet vislielākais pārsteigums man bija Zane Burnicka šādā sanitāres lomā. Negaidīti labs pārsteigums, šarmējot mani nevis ar skaistām kleitām, kurās viņa vienmēr satriecoši izskatās, bet lielākoties tikai ar žestiem un mīmiku! Jau pašā sākumā, tiklīdz viņa iznāca no kulisēm, es sāku skaļi smieties. Kāpēc? To nevar izstāstīt, tas ir jāredz! Un jāsaka, ka katru reizi, kad viņas aina beidzās, es jau atkal gaidīju nākamo uznācienu, jo zināju, ka tas atkal būs smieklīgs un pārsteidzošs. Īpaši spilgtā atmiņā man noteikti vēl ilgi paliks dzeršanas ainas un murgi naktīs. Par tām pelītēm murgos es no sirds izsmējos un pie sevis nodomāju - kā režisors kaut ko tādu varēja izdomāt, kas tur tik labi iederas?! Katra izrāde, kurā Zane Burnicka spēlē kādu lomu, līdz šim mani ir patiesi aizrāvusi un izsmīdinājusi, un šī nav izņēmums. Varbūt esmu izslāpusi pēc komēdijām, bet gribu drīzumā vēl kādu izrādi redzēt, kurā viņa iejūtas kādā tēlā.

Otrajā cēlienā vēl vairāk tiku apburta un saķēru vēderu no smiekliem, redzot galvenās un vienīgās sanitāres Veltas (bez uzvārda) pārvērtības, mēģinot iepatikties galvenajam ārstam, kura lomā iejutās Ivars Kļavinskis. Viņu saspēle bija perfekta! Un tie dialogi! Lielisks humors (autors Ivars Šterns)! Jā, tieši aktieru saspēle un humors šo izrādi padara tik īpašu, un tas ir visas komandas nopelns! Nebiju gaidījusi, ka arī šī izrāde mani tik ļoti sajūsminās un dos pozitīvu uzrāvienu jaunai nedēļai, bet tā ir. Priecājos, ka arī pārējie skatītāji šovakar bija uz viena viļņa ar mani, un mēs kopā lieliski pavadījām vakaru. 

Mazliet žēl, ka ir tik daudz cilvēku, kuri nemaz nezina ne tikai to, kur "Austrumu Robeža" atrodas un kas tā vispār ir par vietu, bet viņi pat nenojauš, cik pozitīvi uzlādējošas izrādes ar brīnišķīgiem aktieriem šajā teātra klubā ir redzamas. Prieks dzirdēt no cilvēkiem, kas vismaz vienu reizi bijuši, ka viņi labprāt tur vēlas vēlreiz atgriezties uz kādu citu izrādi. Tā ir arī mana vēlēšanās un šī gada apņemšanās - biežāk viesoties šajā teātrī un tumšajā laikā gūt gaišas un sirsnīgas emocijas. 

Foto no Facebook

Komentāri